cena bez DPH: | 305 776,86 Kč |
cena vč. DPH: | 369 990,00 Kč |
Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu, na kterou naložíte i půl tuny nákladu, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4 / 4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte atraktivní moderní design, kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek pro soukromé i profesionální použití na trhu.
Barevné provedení:
Model: | Kubota Diesel D1105-E3B, Made in Japan |
Typ: | 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec |
Objem: | 1124 cm3 |
Vrtání x zdvih: | Ø 78 x 78,4 mm |
Kompresní poměr: | 24:1 |
Výkon: | 24.8 HP |
Točivý moment: | 72 Nm @ 3000 / min |
Chlazení: | kapalinou + elektrický ventilátor |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný, 2 uzamykatelné diferenciály |
Převodovka: | automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda |
Uzávěrka diferenciálu: | vpředu i vzadu |
Koncový převod: | kardanem |
Zavěšení přední: | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Pérování zadní: | hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda: | ruční |
Pneumatiky přední: | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: | AT26 x 11 - 14 |
Celková délka: | 3018 mm |
Celková šířka: | 1520 mm |
Celková výška: | 1905 mm |
Výška sedadla: | 915 mm |
Světlá výška: | 240 mm |
Rozvor: | 1930 mm |
Hmotnost bez náplní: | 700 kg |
Nosnost korby: | 500 kg |
Tažná síla: | 800 kg |
Palivová nádrž: | 35 l |
Rozměry korby: | 1020 x 1470 x 400 mm |
Displej: |
Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny |
Elektrický posilovač řízení EPS, sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi, extra silný naviják 4 500 lbs, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, sklopná ochrana nohou, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení oko-čep, lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, akustická signalizace zpátečky
Homologace pro silniční provoz: | ano, T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) |
Registrační značka (SPZ) | v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu) |
Fotografie a vyobrazení stroje nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací.
Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Lehký, výkonný a nenáročný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí vysokou spolehlivostí a dlouhou životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Tento mimořádně zdařilý pohon doplňuje špičková kanadská automatická převodovka CVTech.
Posilovač řízení usnadňuje řízení a zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači je řízení výrazně snažší, a to hlavně v malých rychlostech nebo při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení ale nejen zklidňuje jízdu a zlepšuje ovladatelnost, ale zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu, když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje špičkovou prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka si můžete vybrat mezi náhonem pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě podstatně zvýšit trakci a tažnou sílu. Pro nejtěžší práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici silnou redukci do pomala. Režim Turf Mode je výhodný zejména při jízdě po upraveném trávníku nebo při zatáčení na malém poloměru. V tomto režimu je poháněné pouze zadní pravé kolo. Protože obě zadní kola nejsou propojená, UTV snadněji zatáčí, při zatáčení se nedělají koleje a pneumatiky netrhají trávník.
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a velmi malý poloměr otáčení.
Na prostornou sklápěcí korbu naložíte všechno, co potřebujete - ani půl tuny není problém. Odklápěcí / odnímatelné zadní čelo včetně postranic umožňují snadno přeměnit ocelovou korbu na velké praktické plato. Díky plynovým vzpěrám je složení každého nákladu hračkou.
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně a ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání zcela přirozeně padne do ruky. Práce je snadnější, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje, řízení máte neustále pod kontrolou.
Mohutně dimenzované kotoučové brzdy poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou skvěle předvídatelné a spolehlivě vás zastaví i s těžkým nákladem nebo plně naloženým přívěsem.
Přístrojová deska s modře podsvíceným displejem je dobře čitelná, a poskytuje všechny důležité informace. K dispozici máte digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel počtu najetých km, ukazatel počtu motohodin, indikátor zařazeného pohonu 2WD / 4WD, ukazatel teploty chladící kapaliny, digitální palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Spolehlivý Linhai UTV1100 Diesel přesvědčuje také velkorysou výbavou již v základní ceně. Ke standardní výbavě patří například elektrický posilovač řízení EPS, extra silný naviják s tažnou silou 4500 lbs, sklopná ochrana nohou, přední ochranný rám, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení (oko-čep), lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy pro zvýšení bezpečnosti posádky, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení nebo akustická signalizace zpátečky.